Я маю право...
План
заходів щодо профілактики булінгу
2018 – 2019 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Діагностичний етап |
||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Вересень |
Класні керівники Класоводи |
|
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою учнів; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Класні керівники
Класоводи |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
Батьки учнів |
Вересень |
Директор закладу |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Класні керівники |
Жовтень |
Бура Т.М. |
3 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
2 – 9 |
Упродовж року |
Класні керівники
Класоводи |
4 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Квітень |
Директор закладу |
5 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
Директор закладу |
6 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Директор закладу |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
2-4 |
Упродовж року |
Класоводи |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
2-9 |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
3 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії |
2-9 |
Упродовж року |
Класоводи, учителі літератури, історії |
4 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
2-9 |
10-14 грудня |
Класні керівники та класоводи, учителі правознавства |
5 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
2-9 |
17-21 грудня |
Класні керівники та класоводи, учителі-предметники |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
2-9 |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
2-9 |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
Класні керівники та класоводи |