№ п/п
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Діагностичний етап
|
1
|
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах
|
|
Вересень
|
Класні керівники
Класоводи
|
2
|
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою учнів;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
– визначення рівня тривоги та депресії учнів.
|
Усі категорії учасників освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Класні керівники
Класоводи
|
Інформаційно-профілактичні заходи
|
1
|
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах
|
Батьки учнів
|
Вересень
|
Директор закладу
|
2
|
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »
|
Класні керівники
|
Жовтень
|
Бура Т.М.
|
3
|
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»
|
2 – 9
|
Упродовж року
|
Класні керівники
Класоводи
|
4
|
Контроль стану попередження випадків булінгу
|
Нарада при директорі
|
Квітень
|
Директор закладу
|
5
|
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Педагогічний колектив
|
Березень
|
Директор закладу
|
6
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
|
Педагогічний колектив
|
Упродовж року
|
Директор закладу
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
1
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
2-4
|
Упродовж року
|
Класоводи
|
2
|
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
|
2-9
|
Упродовж року
|
Класні керівники та класоводи
|
3
|
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії
|
2-9
|
Упродовж року
|
Класоводи, учителі літератури, історії
|
4
|
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»
|
2-9
|
10-14 грудня
|
Класні керівники та класоводи, учителі правознавства
|
5
|
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»
|
2-9
|
17-21 грудня
|
Класні керівники та класоводи, учителі-предметники
|
Робота з батьками
|
1
|
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
2-9
|
Упродовж року
|
Класні керівники та класоводи
|
2
|
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
|
2-9
|
Упродовж року
|
Класні керівники та класоводи
|
3
|
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»
|
За запитом
|
Січень – Лютий
|
Класні керівники та класоводи
|